Eu sunt David, ma puteti ajuta?

Eu sunt David, ma puteti ajuta?Daca raspunsul dumneavoastra este DA, voi putea sa urmez un tratament DE CARE AM FOARTE MARE NEVOIE

Puteti dona orice suma , Asociatia DAVID TEODORESCU ADRESA :SAT CHISODA,COM. GIROC str.Retezat ,nr.4A

CIF 36837070

cont;RO15RNCB0249159963700001

Deschis la banca BCR Timisoara

TITULAR;TEODORESCU VALENTINA LIANA

Cu ajutorul vostru am reusit sa adunam bani pentru 3 sesiuni de terapie hiperbara pe care le-am facut la Constanta (octombrie 2010, mai 2011 si martie 2012). Ne puteti ajuta in continuare pentru a merge din nou la Hiperbara Constanta, dar si pentru a putea face si celelalte terapii necesare: logopedie, kinetoterapie, terapie ABA si HIPOTERAPIE.

Va multumim din suflet!

duminică, 22 ianuarie 2012

Noutati !


Dragi mei!
Stiu ca asteptati vesti despre David, asa ca va voi scrie cateva noutati. Suntem bine, de ceva timp David ia un medicament care se numeste Oxi Max (picaturi de oxigen). Dupa aproape o luna de tratament pot sa zic ca se vede efectul si ii fac bine lui David. DUpa acest tratament dar si dupa toate celelalte facute pana acum, in prezent David spune foarte multe silabe, pronunta litere cum ar fi t, p, b, d si intelege foarte bine absolut tot. In schimb nu vorbeste. De ceva timp a inceput sa-mi arate cu degetul ce vrea, iar in caz ca noi nu intelegem ce vrea ne ia de mana si ne arata. Chiar daca mai avem cale lunga de batut, suntem multumiti de progresele lui. Medicul de familie dar si neurologul mi-au spus ca am batut la multe usi si din cauza asta David este bine si va fi si mai bine daca vom continua lupta la fel de ambitiosi. Ambii spun ca David are nevoie de foarte multa logopedie.
In primul rand ii multumesc lui Dumnezeu ca el imi da si mi-a dat putere sa merg inainte, sotului care ma sustine, Dianei Cozma-mama lui Rares pe care Dumnezeu mi-a adus-o in cale si VOUA dragii mei, care ne-ati AJUTAT cu BANI pentru recuperarea lui David. Din tot sufletul VA DORESC MULTA, MULTA SANATATE.
Traiesc cu speranta ca David va fi mult mai bine si simt asta, doar ca trebuie sa reusim sa adunam banii de care David ARE NEVOIE. Singura si cea mai mare problema este ca pentru a face a treia sesiune de terapie hiperbara la Costanta mai avem nevoie de AJUTOR, mai avem nevoie de BANI. Va multumim foarte mult tuturor celor care ne-ati ajutat si celor care ne intelegeti, VA ROG sa o faceti si in continuare, care cum puteti. Va rog din suflet, dati-i lui David sansa sa se faca bine. O puteti face donand orice suma in contul lui sau completand formularul 230 si directionand 2% din impozitul pe salar aferent anului 2011, asa cum multi dintre voi ati facut-o si anul trecut. Pentru obtinerea formularului ma puteti contacta pe e-mail sau telefon. Va multumim din suflet.
David si Valentina

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu