Eu sunt David, ma puteti ajuta?

Eu sunt David, ma puteti ajuta?Daca raspunsul dumneavoastra este DA, voi putea sa urmez un tratament DE CARE AM FOARTE MARE NEVOIE

Puteti dona orice suma , Asociatia DAVID TEODORESCU ADRESA :SAT CHISODA,COM. GIROC str.Retezat ,nr.4A

CIF 36837070

cont;RO15RNCB0249159963700001

Deschis la banca BCR Timisoara

TITULAR;TEODORESCU VALENTINA LIANA

Cu ajutorul vostru am reusit sa adunam bani pentru 3 sesiuni de terapie hiperbara pe care le-am facut la Constanta (octombrie 2010, mai 2011 si martie 2012). Ne puteti ajuta in continuare pentru a merge din nou la Hiperbara Constanta, dar si pentru a putea face si celelalte terapii necesare: logopedie, kinetoterapie, terapie ABA si HIPOTERAPIE.

Va multumim din suflet!

marți, 11 aprilie 2017

David!




David mai putin si face 10 ani ! Prinsa intre terapiile lui, medicamentele si lupta de a asigura finantarea lor, nici nu mai stiu cum au trecut anii .... Imi amintesc cum la inceput, medicii nu i-au dat nici o sansa ca va fi bine ,mai tarziu au spus ca nu va merge, ca nu va vorbi, ca nu va sti nimic ..... E greu sa accepti asa ceva ! E greu si sa te lupti sa nu-i crezi pe medici ! Dar daca ei iti spun asta zi de zi, indiferenti de ceea ce simti ca mama, ajungi sa te intrebi daca au dreptate sau nu..... dar pentru ca o mama nu renunta asa usor , am ales sa lupt ! Am luptat cu diagnostice necrutatoare, cu sistemul medical, cu autoritatile locale, am luptat cat am putut de mult ca sa demontrez ca se poate, ca nimic nu este imposibil. Am stat saptamani, luni de-a randul, departe de casa, prin centre de recuperare, am fost in ambulatorii, in spitale, oriunde am aflat ca exista ceva care sa-mi ajute puiul cat de putin.... Nu poti cuprinde in cateva cuvinte zbuciumul , indarjirea, oboseala sau munca terapeutica a atator
ani ! Nu poti reda in cateva cuvinte lacrimile de durere, de suparare sau de fericire a atator ani !
Dar incercand sa trec peste toate acestea si revenind la ziua de azi, pot bifa cateva reusite pentru care au curs munti de lacrimi amare, dar si de fericire !
Deci astazi, David la 9 ani și 10 luni! Acum, merge singur .... ne mai luptam cu mentinerea buna a directiei, dar nu ne lasam ! Facem kineto, jocuri de grup, etc. Am rezolvat si una din cele mai importante lucruri : comunicarea ! David vorbeste, chiar foarte mult ! Ne povesteste ce face la scoala sau la terapii sau pe unde mai merge, ne spune ce doreste, ce-i place sau ce vrea. Stie sa separe "raul" de "bine" , stie ce nu trebuie sa faca ! Inca mai avem destul de munca , din pacate. Suntem in schimbare de tratament pentru crizele lui si pentru ca in tara nu se gasesc medicamentele care sa-l ajute, ne vom lupta sa le aducem de afara. Cautam solutii pentru vederea lui ; aici avem mult de furca inca ! Facem in continuare terapie ocupationala, logopedie, ABA. Scoala.... ne straduim.... colaborarea cu adultii si joaca cu copiii..... sunt inca capitole carora trebuie sa le dam o atentie deosebita in continuare.
Dar toate acestea au fost posibile si pentru ca am avut norocul sa avem langa noi (sau mai departe de noi, dar cu inima, aproape) oameni minunati, oameni care au inteles ca oricat de mic ar fi un ajutor, el este foarte important pentru David ! Au fost oameni care au dirijat pentru David 2%, au fost oameni care fie ca au donat bani, fie ca au asigurat jucarii reprezentative sau diferite produse de intretinere, ne-au ajutat enorm in lupta noastra pentru normalitate. Tuturor le multumim din inima, ii purtam in suflet si rugaciuni si le dorim sanatate si o viata minunata ! Daca gandul lor se va indrepta si mai departe catre David si vor dori sa-l sustina in continuare, ii asigur ca sprijinul lor va fi rasplatit de reusitele lui. Multumim anticipat si va dorim sarbatori luminate, pace in suflete, sanatate si bucuri


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu