Eu sunt David, ma puteti ajuta?

Eu sunt David, ma puteti ajuta?Daca raspunsul dumneavoastra este DA, voi putea sa urmez un tratament DE CARE AM FOARTE MARE NEVOIE

Puteti dona orice suma , Asociatia DAVID TEODORESCU ADRESA :SAT CHISODA,COM. GIROC str.Retezat ,nr.4A

CIF 36837070

cont;RO15RNCB0249159963700001

Deschis la banca BCR Timisoara

TITULAR;TEODORESCU VALENTINA LIANA

Cu ajutorul vostru am reusit sa adunam bani pentru 3 sesiuni de terapie hiperbara pe care le-am facut la Constanta (octombrie 2010, mai 2011 si martie 2012). Ne puteti ajuta in continuare pentru a merge din nou la Hiperbara Constanta, dar si pentru a putea face si celelalte terapii necesare: logopedie, kinetoterapie, terapie ABA si HIPOTERAPIE.

Va multumim din suflet!

vineri, 12 noiembrie 2010

Un nou progres

Adăugaţi o imagine





Dragii nostri de o saptamana ne-am intors acasa de la centrul de recuperare 1 Mai si ma bucur sa va pot spune ca David este bine . Vestea cea mai mare este ca din 16 octombrie merge singur in picioare, nu mai are nevoie de sprijin. A fost o bucurie imensa pentru noi, ca parinti sa traim acest moment de mult asteptat. Cind l-am vazut ca merge nu stiam ce sa fac, m-am blocat de bucurie iar lacrimile imi curgeau fara oprire. Doamne iti multumesc ca mi-ai ascultat rugaciunile si am ajuns sa-l vad ca merge. Imi pare rau ca nu am avut timp sa postez mai repede aceasta mare veste, eram programati si la un consult neurologic si vroiam sa va dau toate vestile odata. Din pacate neurologul nu ne-a dat motive de bucurie, pe EEG inca se vad descarcari, virfuri ridicate (sunt mioclonii). Ca urmare, i-a fost schimbat tratamentul, acum luam DEPAKIN si RIVOTRIL. Asa cum poate am scris si in alte postari, David este diagnosticat cu epilepsie simptomatica. Dar in ciuda tuturor diagnosticelor pe care le are, el a progresat foarte bine si suntem multumiti. DUMNEZEU IL AJUTA ....
Sa revenim la David. Dragii nostri, si el era fericit ca merge. Cind face un lucru si ii spunem bravo el se bucura, si il repeta. La 1 Mai lui David ii placea de o fetita, se tineau mereu de manute, va las pe voi sa-i vedeti in pozele pe care le-am atasat. Am observat ca lui David ii plac copiii care il baga in seama si vorbesc cu el. Asa cum se intampla cu toti copiii, de cind merge a inceput sa descopere mai multe si se necajeste cand nu il las sa faca anumite lucruri (va dati seama ca vrea sa puna mana pe tot, sa umble peste tot si mereu trebuie sa fiu pe faza). Eu il vad pe David foarte schimbat in bine, intelege tot ce ii spunem, dar nu vorbeste, pronunta doar silabe. Are nevoie in continuare de logopedie si gimnastica. Daca D-zeu ne ajuta in ianuarie pe 6 vom merge din nou la Oradea, la centrul 1 Mai, iar in februarie la Buzias pe 20. In martie la Constanta la Hiperbara, dar asta doar daca vom reusi sa adunam banii de care David ARE NEVOIE. Singura si cea mai mare problema este ca pentru a face a doua sesiune de terapie hiperbara la Costanta mai avem nevoie de AJUTOR, mai avem nevoie de BANI. Va multumim foarte mult tuturor celor care ne-ati ajutat si VA ROG sa o faceti si in continuare, care cum puteti. Va rog din suflet, pentru David al meu!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu