Eu sunt David, ma puteti ajuta?

Eu sunt David, ma puteti ajuta?Daca raspunsul dumneavoastra este DA, voi putea sa urmez un tratament DE CARE AM FOARTE MARE NEVOIE

Puteti dona orice suma , Asociatia DAVID TEODORESCU ADRESA :SAT CHISODA,COM. GIROC str.Retezat ,nr.4A

CIF 36837070

cont;RO15RNCB0249159963700001

Deschis la banca BCR Timisoara

TITULAR;TEODORESCU VALENTINA LIANA

Cu ajutorul vostru am reusit sa adunam bani pentru 3 sesiuni de terapie hiperbara pe care le-am facut la Constanta (octombrie 2010, mai 2011 si martie 2012). Ne puteti ajuta in continuare pentru a merge din nou la Hiperbara Constanta, dar si pentru a putea face si celelalte terapii necesare: logopedie, kinetoterapie, terapie ABA si HIPOTERAPIE.

Va multumim din suflet!

duminică, 31 decembrie 2017

La multi ani !!!

Ani de-a randul oameni speciali, cu inimi mari, au facut posibila continuarea tratamentului lui David. Ani de-a randul, ei au fost alaturi de noi prin donatiile facute sau prin dirijarea celor 2% din impozitul pe venit. Asa am putut asigura terapiile necesare sau medicamentele indispensabile pe care le cumparam din Germania sau Austria. Cu speranta ca veti fi alaturi de el in continuare, dirijand 2% si din impozitul pe 2017, va rog sa ma contactati pe mine sau pe cel ce va inmaneaza formularul pentru David. David va multumeste mult si va ureaza un An nou cu sanatate , bucurii si multe realizari










Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu