Eu sunt David, ma puteti ajuta?

Eu sunt David, ma puteti ajuta?Daca raspunsul dumneavoastra este DA, voi putea sa urmez un tratament DE CARE AM FOARTE MARE NEVOIE

Puteti dona orice suma , Asociatia DAVID TEODORESCU ADRESA :SAT CHISODA,COM. GIROC str.Retezat ,nr.4A

CIF 36837070

cont;RO15RNCB0249159963700001

Deschis la banca BCR Timisoara

TITULAR;TEODORESCU VALENTINA LIANA

Cu ajutorul vostru am reusit sa adunam bani pentru 3 sesiuni de terapie hiperbara pe care le-am facut la Constanta (octombrie 2010, mai 2011 si martie 2012). Ne puteti ajuta in continuare pentru a merge din nou la Hiperbara Constanta, dar si pentru a putea face si celelalte terapii necesare: logopedie, kinetoterapie, terapie ABA si HIPOTERAPIE.

Va multumim din suflet!

luni, 20 august 2018

ASOCIATIA DAVID TEODORESCU!

Vreau sa multumesc tuturor celor care timp de 9 ani au fost alaturi de noi, ne-au sustinut, ne-au incurajat sau au dirijat 2% din impozit. Multumesc celor care au crezut in noi si in succesul terapiilor lui David. Fie ca este vorba despre Asociatia Sfantul Andrei, Un copil pentru copii sau de persoane independente, toti ati contribuit la obtinerea de rezultate mai mici sau mai mari in diferite situatii. Desi medicii ne-au avertizat ca gravitatea diagnosticelor lui David il vor impiedica sa vorbeasca sau sa mearga, lupta noastra alaturi de voi, a dat roade. David poate astazi - chiar daca nu perfect - sa ne spuna ce il doare sau ce doreste, poate sa se deplaseze - chiar daca echilibrul lui este nesigur - ca sa-si ia ce are nevoie. In situatia lui, este vorba de realizari grozave . Bineinteles ca lupta noastra continua, avem de gasit solutii pentru ca vederea lui sa-l poata ajuta mai mult, pentru ca deplasarea sa devina mai sigura, pentru a putea citi sau scrie.... Dumnezeu a fost alaturi de el si a lucrat prin oamenii buni care ne-au sprijinit. Datorita ajutorului primit de la voi, datorita succeselor obtinute, am hotarat sa sprijin si eu la randul meu si astfel am infiintat Asociatia David Teodorescu. Imi doresc sa pot continua lupta noastra pentru David, doresc sa pot ajuta si eu la randul meu cativa copii care se confrunta ca si noi, cu probleme de sanatate, dar doresc sa ajut si alte persoane defavorizate, cum ar fi copii din familii necajite sau batrani singuri si nevoiasi. Am cunoscut de-a lungul anilor oameni care se lupta ca si noi , sa-si salveze copiii, sa-i ajute sa devina cat mai independenti. Am sa scriu desre acestia, despre lupta lor....Insa, nu pot face asta decat cu sustinerea voastra in continuare. Sper sa-mi fiti alaturi, sper sa ma sustineti in demersurile mele, dirijand in continuare pentru copii cei 2% din impozit sau prin donatii, cat de mici, ele vor ajuta la pasi imensi in lupta pentru sanatatea lor. Promit sa va tin la curent cu tot ceea ce fac, promit sa va pun zambetul lor inocent cand vor avea succes !
Multumiri din inima !
Asociatia DAVID TEODORESCU
ADRESA ;SAT CHISODA ,COM.GIROC
STR.RETEZAT NR.4A CAMERA2
CIF 36837070
NR.CONT :RO15RNCB0249159963700001
deschis la BCR Timisoara
Tel;0721875336
pot pune la dispozitie orice document medical pentru cine doreste


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu