Eu sunt David, ma puteti ajuta?

Eu sunt David, ma puteti ajuta?Daca raspunsul dumneavoastra este DA, voi putea sa urmez un tratament DE CARE AM FOARTE MARE NEVOIE

Puteti dona orice suma , Asociatia DAVID TEODORESCU ADRESA :SAT CHISODA,COM. GIROC str.Retezat ,nr.4A

CIF 36837070

cont;RO15RNCB0249159963700001

Deschis la banca BCR Timisoara

TITULAR;TEODORESCU VALENTINA LIANA

Cu ajutorul vostru am reusit sa adunam bani pentru 3 sesiuni de terapie hiperbara pe care le-am facut la Constanta (octombrie 2010, mai 2011 si martie 2012). Ne puteti ajuta in continuare pentru a merge din nou la Hiperbara Constanta, dar si pentru a putea face si celelalte terapii necesare: logopedie, kinetoterapie, terapie ABA si HIPOTERAPIE.

Va multumim din suflet!

sâmbătă, 5 ianuarie 2019

La multi ani!!!

A mai trecut un an. La multi ani,un an nou cu sănătate și bucurii, urez tuturor! Directionand  pentru el cei  2% din impozitul pe salarii, am putut asigura terapiile si medicamentele din strainatate, atat de necesare. Va rog din suflet  sa ne ajutați și acum . Am reușit și am făcut noi asociație ,acum se cheamă chiar numele lui,, Asociatia David Teodorescu" Va rog mult să dirijati si in acest an pentru David cei 2%. Pentru asta, puteti lua legătura cu cine v-a dat anul trecut formular sau mă puteți suna pe mine și ne putem vedea în oraș.David a făcut progrese spectaculoase la care nici nu ne așteptam , dar mai avem nevoie sa lucrăm în continuare terapiile  de care are mare nevoie. Dragii mei nu va cer bani, va rog sa completati o simpla hârtie prin care o mica parte din impozitul pe care oricum il opreste statul, sa vina catre David. Daca nu dirijati cei 2%, banii vor rămâne la stat.  Am avut multe respingeri dar am credință în Dumnezeu că va pune bunătate in suflet pentru a fi aproape de puiul meu. Poate aveți surori, frați ,soți,  prieteni ,părinți care au lucrat în 2018 și 2-3 luni , si acestia pot  dirija 2%.Va imbrățișez cu drag si va multumesc!!!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu