Eu sunt David, ma puteti ajuta?

Eu sunt David, ma puteti ajuta?Daca raspunsul dumneavoastra este DA, voi putea sa urmez un tratament DE CARE AM FOARTE MARE NEVOIE

Puteti dona orice suma , Asociatia DAVID TEODORESCU ADRESA :SAT CHISODA,COM. GIROC str.Retezat ,nr.4A

CIF 36837070

cont;RO15RNCB0249159963700001

Deschis la banca BCR Timisoara

TITULAR;TEODORESCU VALENTINA LIANA

Cu ajutorul vostru am reusit sa adunam bani pentru 3 sesiuni de terapie hiperbara pe care le-am facut la Constanta (octombrie 2010, mai 2011 si martie 2012). Ne puteti ajuta in continuare pentru a merge din nou la Hiperbara Constanta, dar si pentru a putea face si celelalte terapii necesare: logopedie, kinetoterapie, terapie ABA si HIPOTERAPIE.

Va multumim din suflet!

duminică, 19 ianuarie 2020

Alaturi de David!

Dragi prieteni , au trecut si sărbătorile si noi am început să lucrăm în forță terapiile de care David are atata nevoie De ceva timp am introdus "Ulei de canabis" si speram sa avem rezultate bune . David are încă nevoie de dumneavoastra ca sa putem sustine terapiile lui. Puteti sa ne fiti alaturi dirijand 2 % din impozitul pe venit sau sa donati in contul asociației , orice suma, cat de mica, pentru noi inseamna mult, caci prin cumulare, putem asigura terapiile si medicamentele din Austria.  David avand diagnosticele - paralizie cerebrala hipotona, encefalomalacie multichistica, retard neuromotor moderat sever, strabism convergent, leziuni sechelare gliotic-atrofice parieto occipitale biemisferice, nespecifice patogenic - are inca nevoie de terapii. Multumesc din inima tuturor celor care au inteles nevoia de ajutor a lui David si au fost alaturi de noi. Multumesc de asemenea, tuturor celor care citind aceste randuri, vor dori sa-l sprijine pe David !



Asociatia DAVID TEODORESCU NR.CONT :RO15RNCB0249159963700001 titular Teodorescu Valentina Liana deschis la BCR Timisoara tel.0721875336













Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu