Eu sunt David, ma puteti ajuta?

Eu sunt David, ma puteti ajuta?Daca raspunsul dumneavoastra este DA, voi putea sa urmez un tratament DE CARE AM FOARTE MARE NEVOIE

Puteti dona orice suma , Asociatia DAVID TEODORESCU ADRESA :SAT CHISODA,COM. GIROC str.Retezat ,nr.4A

CIF 36837070

cont;RO15RNCB0249159963700001

Deschis la banca BCR Timisoara

TITULAR;TEODORESCU VALENTINA LIANA

Cu ajutorul vostru am reusit sa adunam bani pentru 3 sesiuni de terapie hiperbara pe care le-am facut la Constanta (octombrie 2010, mai 2011 si martie 2012). Ne puteti ajuta in continuare pentru a merge din nou la Hiperbara Constanta, dar si pentru a putea face si celelalte terapii necesare: logopedie, kinetoterapie, terapie ABA si HIPOTERAPIE.

Va multumim din suflet!

joi, 28 martie 2024

3,5% pentru David!

Sunt multi ani de cand David are norocul sa va aiba alaturi, ajutandu-l cu formularele prin care adunam cei 3,5% din impozitele salariale. Cu ajutorul vostru si al celor care au semnat, noi am putut sa platim medicamentele si terapiile atat de necesare lui ! Ma simt jenata pentru faptul ca nu comunic mai des cu voi desi eu va consider prietene bune, dar sunt si foarte prinsa cu scoala, terapiile si tot felul de controale si teste medicale pentru David. Stiu cat de greu este sa gasiti oameni cu suflet mare, asa ca voi, care sa dirijeze pentru David cei 3,5% si de aceea nu ma supar si nici nu cer motive daca nu mai doriti sa ma ajutati. Sper totusi ca voi, rudele voastre si prietenii vostri, ne veti ajuta in continuare caci sustinerea nevoilor medicale ale lui David este necesara in continuare. Ar fi grozav daca am putea aduna mai departe, asa ca in alti ani ! Dumnezeu sa fie cu voi, sa va rasplateasca pentru bunatatea voastra si sa va ajute in tot ce faceti ! Iar eu va multumesc din suflet pentru tot ajutorul pe care ni-l dati ! Sarbatori cu sanatate si bucurii !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu